Tuesday, September 7

Bila Rindu...Terase Sangat Kerinduannya..



( Bila Rindu by Ruffedge )

BILA RINDU...
Nak buat apa pun tak buleh..duk la teringat kat awak jek..

BILA RINDU...
Member sebelah duk sembang pun..kita duk berangan ingatkan awak..Kesian member kita cakap sorang-sorang..

BILA RINDU...
Tengah nak hirup sup pun terbayang muka awak..Dah macam gila bayang dah..

BILA RINDU...
Peluk bantal pun rase macam awak kat sebelah..Macam peluk awak jek rasenye..

BILA RINDU...
Sampai duduk lepak rumah pun nak pakai baju awak..Walaupun saya tak muat nak pakai..Tapi rindukan..
BILA RINDU...
Mandi pun tak basah..Kejap jek mandi..Yelah mana tau kot-kot awak nak telefon masa tuh..Kang termiss susah pulak..

BILA RINDU...
Tengok Shah Rukh Khan dengan Kajol berjoget pun ingat kita berdua yang joget same..

BILA RINDU...
Kalau boleh hari-hari nak dengar suara awak kat telefon..dapat dengar seminit pun jadi la..

BILA RINDU...
Mimpi pun sampai terngigau2 sebut name awak..Siap member saya simbah air sebab nak kejotkan saya..

BILA RINDU..
Jalan tengah JEM pun saya rasa nak turun jek tinggalkan kereta dan jalan kaki pergi amik awak..

BILA RINDU...
Korang dengar la lagu rindu tuh yea..Tau kan macam mane perasaan bila rindu sangat??

Sekian..

p/s : sempat lagi gua update blog..walaupun baru turun dari flight..haha

p/s  lagi : rindu aku dak?=P

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

20 comments:

  1. nice entry bro.

    bila rindu semua jadi tak tentu. rindu memang sifatnye begitu. kadang2 boleh buat kita hilang hala tuju. pengubat rindu sudah tentu hanya satu iaitu "bertemu".

    ReplyDelete
  2. amboi nabiel..
    berjiwang nampaknya.

    ReplyDelete
  3. Bila Nabiel dah setart jiwang.
    Cenggini la haaa jadiknyew...hakhak :]

    ReplyDelete
  4. grrrr!
    rindu betul!
    tsk tsk tsk ... :'(

    tak ske long distance relationship. rindu dye tinggi cm gunongg! sigh

    ReplyDelete
  5. awak rindu sape ni..hehe..macam ade pape je ni. *muka gedik2 nak tau
    haha
    adoiyai,aku rindu la kat ang!duit raya2!

    ReplyDelete
  6. lame giler x dgr lagu ne.. best giler.. dlu ak layan habis..ahaha.. mat jambu katakaannnn..heee

    ReplyDelete
  7. fyzal : tq~mmg klu rindu tuh..bleh jdi xbtui~

    ReplyDelete
  8. anis : mmg la tak..dah aku hari2 on9 kat sne~hahaha

    ReplyDelete
  9. afzan : erk..nie biase2 jek..blum jiwang abis ag..aaaa..not jiwang laa=)

    ReplyDelete
  10. ryn : ahh kao~memandai jek!mne de jiwang!=P

    ReplyDelete
  11. tia : bkn rndu kat ak yea?hahahaha..tuh la..bler jauh2 niee..adehhh

    ReplyDelete
  12. nabil : ak kg kt slgr jek..mak aku kat jhr~heeee

    ReplyDelete
  13. ra : nmpknye ang jek yg rndu ak~time kaseh!hahaha

    ReplyDelete
  14. batman : hahahaha~sme arr..bkn skrng pn ko jambu ag ke?ke dah tkr?lalalala

    ReplyDelete
  15. rindu mmg menyesakkan jiwa..menyerabutkan kepala..adehh~

    i suka buat2 cool bila hati tgh serabut bagai~ hoho



    http://www.faezahannahalbaj.blogspot.com/

    ReplyDelete

BeSt 4 me: