Saturday, September 18

Saya Harap Awak...Tapi...


Saya Harap Awak..
sayang saya macam mane saya sayangkan awak..tapi awak tak tunjuk semua tuh..

Saya Harap Awak..
bahagia bila setiap kali dapat jumpa dengan saya..tapi awak hanya berpura-pura  bahagia..

Saya Harap Awak..
dapat terima saya dalam hidup awak dengan hati yang ikhlas..tapi sebenarnya awak masih teringat kan yang 'lama'..

Saya Harap Awak..
berikan perhatian yang terbaek pada saya..tapi perhatian awak beri tu hanya seketika..

Saya Harap Awak..
sanggup tunggu saya walaupun bermacam dugaan yang datang..tapi hati awak tak sekuat mane rupanya..

Saya Harap Awak..
boleh berubah menjadi yang lebih baik..tapi awak hanya berubah seketika saje..

Saya Harap Awak..
tidak berahsia dengan saya, kalau boleh semua nak cerita..tapi kadang-kadang ada sesuatu awak sembunyikan dari saya..sampai la saya tahu sendiri..

Saya Harap Awak..
dapat la memahami perangai saya nie macam mane..tapi sebenarnya ape pun pasal saya awak tak tahu..

Saya Harap Awak..
ialah orang yang akan sentiasa bersama saya dalam susah / senang..tapi hakikatnya masa senang baru nampak muka awak..

Saya Harap Awak..
terima saya seadanya dan awak redha..tapi belakang saya sebenarnya awak cerita pasal keburukan saya..

Saya Harap Awak..
adalah orang yang dapat bersama-sama dengan saya hingga ke akhirnya..tapi Allah dah tentukan yang kita sememangnya takde jodoh..

Saya Harap Awak..
berbahagia dengan orang yang tersayang..tapi jangan lah awak buang terus kenangan yang ade bersama saya=).

Terima Kasih Atas Segalanya..

p/s : mendapat idea nie dari pengalaman kengkawan..sabar bro..mungkin akan ada yang lebih baik nanti..

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

27 comments:

  1. aku ingtkan pasai hang..ka hang saja buh ayat last tu?ecece

    ReplyDelete
  2. Syahdunya...perasaan cinta itu sangat indah..tp apabila dah kecewa..sakitnya sangat dalam..(^^) cinta hakiki - cinta ALLAH~

    ReplyDelete
  3. saya harap awak...
    tolong la jgn pura2 jadi org bunian. saya takot wak...sbb sy dh ade pengalaman. ngahahahahhaa

    ReplyDelete
  4. ingatkan pengalaman sendiri.
    ehehe~
    but, nice one~

    ReplyDelete
  5. saya harap awak adalah orang yang dapat bersama-sama dengan saya hingga ke akhirnya..tapi Allah dah tentukan yang kita sememangnya takde jodoh..

    ReplyDelete
  6. errrr, tntang org lain eh, bukan diri sendiri eh?.. =)

    ReplyDelete
  7. dni : yup dni..hnya owg tuh jek bleh phm~heehehe

    ReplyDelete
  8. fiza : btul fiza~cinta yg hakiki ialah cinta pda Allah..lagi tng hati~

    ReplyDelete
  9. anony : aku tau ko spe!!hahahaha

    ReplyDelete
  10. afzan : hehehe~ade gak dri pgalaman sndiri tuh~

    ReplyDelete
  11. awak,awak harap saye camne lagi???
    cewahhhhh
    aku xnk harap pape wat mase ni..

    ReplyDelete
  12. saya harap awak teruskan buat entri camni.suka2 =)

    ReplyDelete
  13. berharap dan mengharap tu selalu buat hati terluka sebenarnya.

    Tapi bila kita memberi dengan ikhlas, kita akan rasa bahagia...

    Lebih indah memberi dari mengharap =)

    ReplyDelete
  14. salam..memberikan harapan pada manusia pastinya akan mengecewakan diri sendiri..letaklah harapan itu pada Allah, nescaya DIA akan mendengar..cinta itu atas anugerah dari Ilahi..andai DIA menarik balik anugerah itu..redhalah kita atas ketentuan-Nya..pasti DIA mahu menemukan kita dengan sesuatu yg lebih baik lagi.. :)

    ReplyDelete
  15. bkn sng nk cr org yg phm kita.. kdg2 biler terpaksa melepaskan org tsyg.. rsnya 2 yg paling seksa nk wt..

    ReplyDelete
  16. best baca while listening to the song... so syahdu

    ReplyDelete
  17. *touching*

    ade dekat 5 kali ulang bace entry nie..

    si saye ~ mungkin kamu akan terime si awak yg lebih baik dari si awak yg sebelum nie..
    =)
    gud luck..

    ReplyDelete
  18. ermm.. last skali sadis woo. ak xleh pk hilang org y ak syg.

    ReplyDelete
  19. saya harap...awk akn berjumpe ngn sum1 yg lagi baik dr sye dan bole bg awk kbhgaan. cbb bhga itu bukan ade pd sye.---> kate si sye pd si awk..
    isk...

    ReplyDelete
  20. "harap" hurmmmmm it hurt if tak jadi realiti

    ReplyDelete

BeSt 4 me: