Friday, September 17

MARI EXCHANGE LINK!!

Salam..setelah lama juga aku nak mengodek abis edit pages yang ada kat blogspot ni.
Dah lama sangat nak buat,  tapi asyik la tertangguh.  Benda dah disediakan, jadi kita mesti lah menggunakan ape yang ade!

Jadi pada sesiapa saje, tak kisah la korang tu followers blog nie ataupun tidak. Boleh tinggalkan link korang pada BLOGGER LINK tu yea?

 
( nampak tak? pandai la korang cari..bukan susah kan? Dekat bawah banner jek tu ha )

Dari mana aku dapat idea bagi nama kat blog nie pun korang boleh tau.  Dan pada ARKIB tu, korang boleh baca entry yang macam-macam rupe!  Dari aku mula berblogging sampai la sekarang,  dari entry aku macam cacamerba sampai la dah agak stabil sekarang nie.

See you then.  Nanti aku akan susun link-link tu ikot turutan korang yea. Terima kasih semua!
 
p/s : sesape nak tanye soalan pun boleh..aku cuba jawab la selagi boleh..hehehe

"FRIENDSHIP IS PRICELSS"

1 comment:

BeSt 4 me: