Wednesday, September 1

Ketagihan PING di GB? Jumpa anda di Ozbloggers.com

Geram tak dapat nak ping?  Tangan gatal jek nak tekan butang ping kat Gengblogger tuh yea? Aku baru dapat tau dari kon,  pasal ping nie.

Oleh sebab GB masih dalam proses pemulihan.  Dah jumpa bermacam-macam tok bomoh dah,  tapi tak jugak baek-baek. Jadi, bagi pengubat kerinduan korang tuh, meh la ke Ozbloggers.com. ( The Australian Social Blog Pinger ).


( nampak tak muke den situ? )

Baru jek daftar..Login sini gune Twitter. So, pada sesape dah kemaruk nak ping jugak macam aku.  Boleh la ke sana yea.  Cuma 'kapet' berhantu macam kat GB jek takde.  Rasenye tak payah kot.  Kang ade lagi yang membuang 'sumthing' kat situ.

Jum-jum pegi ping sane!!..See u all there yea!..Mari la kita same-same berdoa GB kembali lagi yea~

p/s : gua dah ping...=P

That's all..
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

3 comments:

  1. wahhhhhhhhh
    ekau poie taiwan,
    balek2 ping kat ostolia.
    poning palo den ha

    gagaga ;p

    ReplyDelete
  2. bahahaha...mcm tau2 je gian aku tengah datang tetiba ni...siyes dh lama x main ping2....okeh jumpa di sna! haha...

    ReplyDelete
  3. harhaharhar

    aku tau dah
    tp aku ni jenis ping n blah
    so xdela gian sgt
    huahahaha

    ReplyDelete

BeSt 4 me: