Sunday, September 5

AKU DAN FOLLOWERS ( 8 ) : BLOG AMZAR

Salam..dah nak dekat raye yea? Rasenye sekejap sangat. Masing-masing dah mula buat entry lagu raye, video raye, biskut raye dan macam-macam lagi la.

Maklum la,  nak bagi kehangatan raya tuh lebey sikit kan?

Walaupun kome seronok benor nak beraye tuh,  balik kampung nanti berhati-hati.  Ni tidak, asal time raye jek banyak yang terkorban.  Raye Qurban pun belum lagi,  korang dah 'mengorbankan' diri.  Sabar, bukan ko jek yang ada kampung jauh-jauh.  Orang lain pun ada gak.

So..kembali lagi dengan followers aku nie..Jauh lagi perjalanan..Kali nie followers aku is BLOG AMZAR 
Sempoi jek kan name blog nye?


( nie header blog mamat tuh )

Aku rase dia macam dah tak aktif sangat dah.  Blog dia nie lebih kepada lagu-lagu dan video-video. Nway, bagi sesape yang dah lupa pada lagu-lagu lame tuh.  Boleh la singgah ke blog dia nie yea.  Banyak lagu-lagu aku yang dah lupa.  Ade kat blog dia!

Just klik SINI..

Tunggu yea for the next followers..

p/s : insyallah aku akan percepatkan sikit lepas nie..

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: