Thursday, September 30

DiGi iPhone 4 Real

Iphone 4??


- Cukup 44 kali aku tayang gambar nie..confirm iphone 4 jatuh ke tangan tu! -
- Terlebih suda -

Korang dah tengok iDiGi Postpaid Plans??

Tau tak ape tuh? Korang kaki bergayut tak? Letih tak nak topup je setiap masa, kalau korang kira-kira la seminggu tuh berape kali topup pastu korang kira untuk sebulan? Agak-agak mane lagi untung berbanding dengan korang menggunakan iDigi Postpaid Plans nie. Jom terjah apa yang ada pada iDigi Postpaid Plans nie?




Dari RM 58 sebulan???

Apekah yang dimaksudkan dengan RM 58.00 sebulan tu? Itulah iDiGi Plans yang baru. Terbahagi kepada 3 iaitu iDiGi 88, iDiGi 138, iDiGi 238. Antara yang termurah ialah iDiGi 88 iaitu RM 58! Internet sehinggah 1GB.


Murah kan? Boleh tahan tak tengok harganya? Kalau tak boleh, apa lagi? sila langgani DiGi, di samping ada peluang untuk memiliki iPhone 4 tu. Join saje, ada rezki insyallah iPhone tuh akan jatuh ke tangan sesiapa saje yang bertuah.


Free sana, Free sini. Nak masuk tandas pun sekarang kena bayar, tapi DiGi? Calls Free, SMS+MMS Free dan Internet juga free? Memang save banyak kan?


Kalau korang nak, boleh pegi jumpe 'giant kuning' ni nanti yea.  Macam mane?  Bukan setakat offer yang diberikan tu murah,  tapi siap dapat iPhone 4 pada mereka yang bertuah.


p/s : wish korang the best of luck okeh.
"FRIENDSHIP IS PRICELEES"

5 comments:

  1. orang yg berusaha bersungguh-sungguh pasti mendapat habuan yg berbaloi-baloi..cayer ar ko mesti dapat punye!!!'giant kuning' habaq kat aq tadi..lalalalala

    ReplyDelete
  2. alamak dni tak buat lagi entry ni..terlupa.. hehe... Goodluck!

    ReplyDelete

BeSt 4 me: